halaman

Wednesday, January 13, 2010

pengalaman pertama

Assalamu'alaikum wbt.segala puji bagi Allah sekalian alam, kerana dapat juga ana dapat bernafas pada petang ini dan juga dapat juga ana menulis sedikit cerita tentang penerbitan blog ini.secara tidak langsung blog ini di cipta dan di publish untuk berkongsi pengetahuan dan juga ilmu-ilmu Allah yang bermanfaat bersama-sama dengan sahabat-sahabat di luar sana.

2 comments:

  1. pencapaian
    Assalamu'laikum wbt.bercakap tentang pencapaian, kita sebenarnya tidak perlu membandingkan diri kita dengan orang lain,tetapi yang paling penting adalah kita membandingkan diri kita dengan pencapaian yang kita telah capai.Jadilah manusia yang biasa, yang berusaha secara luar biasa. InsyaAllah bulatkan hati dan tekad hanya kepada Allah..nescaya kita akan dapat prtolongan daripada Allah s.w.t

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,
    Ya..ana bersetuju..bila kita asyik membandingkan dengan orang lain, kita akan selalu berasa tidak puas hati..cuma kadang2 terlalu sukar utk tidak membandingkan..selalu ingin menjadi yang terbaik juga menjadi bebanan besar.. AMAT sukar mempertahankan kejayaan, berbanding bermula perlahan2..lntas mencapai secara luar biasa dalam diri yang biasa..

    Moga Allah membantu diri ini menjadi insan biasa yang mencapai secara luar biasa,,,moga Hati mampu menjadi seikhlas mungkin, serendah dasar lautan dalam menghadapi hidup ini HANYA KERANA ALLAH..

    Syukran ukhti...atas perkongsian y benar2 bermakna ini.

    ReplyDelete